tisdag 6 mars 2012

Imorgon...

Ska vi få en bäbis... Japp, det är ju då han ska komma... Eller vänta.. Jag kommer ju gå över tre veckor, just ja! Så var det! Kul!
Jag har inte fått en enda bristning än så länge, men efter imorgon ska ni få se att då minsann kommer jag att få massor!! :-/

Idag började jag dagen med en promenad med Jonna och lilla söta Mejja. Kul med lite sällskap för omväxling.
Efter en dusch åkte jag hem till Tina och Hans och tillbringade dagen där. Tina färgade min utväxt och klippte topparna, så fruktansvärt skönt! Var ju i somras jag klippte mig senast, så det var dags!
Fick även god mat, kyckling i ugn med västerbottenost och creme frai--? och ris till det. Smaskens!

Sitter och slötittar på de desperata hemmafruarna nu, men hänger inte riktigt med då jag inte sett de senaste tre säsongerna.. Så jag bloggar och väntar på Big Brother istället.. Tittade på det igår och SKÄMDES!!!! Herregud, vad har de tagit in för kåtdjur egentligen!?! Men jag måste titta ändå :-)) Perfekt innan läggdags!

Imorgon ska jag upp tidigt, ska vara hos barnmorskan kl nio redan. Sedan hämta min bil, som äntligen är klar!!! Å därefter vidare till Söderhamn. Först en fika med Sandra och Maria, kanske Angela, Niklas och Malin också...
Sedan har jag och Malin bjudit in oss till Moster Maria på en sconeskväll.. Hon brukar bjuda på det ibland när vi ska komma och det var så längesen vi var där nu, eller jag iallafall. Så jag ringde henne och självklart ville hon bjuda oss på scones :-)) Så morgondagen är uppbokad!

En bra nyhet.. Fredrik fick fast anställning idag.. Jeeeej!!!! Skitabra det ju!! Nu när jag ska vara mammaledig och ha sämst ekonomi ever kom det som en väldigt bra överraskning. Över huvudtaget är det jättebra! Så jättegrattis till honom!! ;-))

Puss och natti!





- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Men grattis till den fasta anställningen!! =)Jag tycker inte lilla ted(?) ska komma i morgon medan du ska vara ute och flänga längs vägarna och vara i söderhamn dessutom.. Ne. Sitt på 24'an och vänta ist tycker ja :P
    Hoppas du får en bra dag =)

    SvaraRadera
  2. Han kommer inte imorgon, så det är lugnt! ;-)) Jag kan sitta där på torsdag och hänga istället :-D Tack detsamma!!!

    SvaraRadera