lördag 10 mars 2012

Helg!

Idag klev jag upp kl nio, åt frukost och gick sedan en morgonpromenad med Jonna och Mejja.. Som vi ska göra VARJE morgon... När vi kan iallafall :-))

Sedan bar det iväg ut på isen för grillning och mys bara. Det var jag och Fredrik, Jonna och Peter, Lars och Veronica och Lars och Anna. Barn och djur var också med, såklart!
Det blev kallt ganska så fort så vi var hemma vid halvtvå nån gång igen. Vi tog en dusch och nu ligger Fredrik och vilar och jag donar runt bara.. Lite för rastlös för att sova så här mitt på dagen när solen skiner :-))

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra... Titta på mello vill ju jag göra iallafall, eftersom det är final. Så det blir väl nåt sånt..

Igår tog rastlösheten över och jag åkte till Söderhamn lite hastigt och lustigt. Fredrik och Lisse skulle ner och gratta Jennifer så jag passade på att åka med!
Fikade först med Angela, Niklas och Noah och Anna, Liston och Svante.
Har inte sett Liston sen han var nästan nykläckt så det var jättekul att träffa dom!!!




Ska ner på måndag igen för en girlsnight hos Annica, Anna åker tillbaka till först Stjlm och sen Spanien på onsdag el torsdag. Så man läre ju passa på att träffa henne!

Sedan blev det en fika med Maria och Sandra på Furan.
Med sällskapet byttes samtalsämnena ut drastiskt, från barnprat med första truppen till ansiktsprodukter, ricinolja och kläder med den andra :-)) Kul kul!!

När jag kom hem till Hudik igen så mötte jag upp min Fredrik i stan och så åkte vi till Tina och Hans och var där nån timme. På vägen hem åkte vi förbi hos Fredriks farmor och farfar på en kaffe också.
Hann vara hemma en stund så kom Simone och Fredrik hit. Vi spelade kort, åt gotta och tittade på The voice.

Så det är mest full fart hela tiden :-))
Här kommer det kort på mammagruppen från i torsdags också, då vi var hos Jonna och första bäbisen var med :-)






Men igår kom det en till bäbis, Martina fick en liten pojk. Hon skulle ha 2:a april egentligen men igår tittade han ut några veckor tidigare, så nästa gång är det minst två bäbisar med... Vi kan ju hoppas på tre ;-))


1 kommentar:

  1. Vilken kanonhelg det blev för er <3 Stort grattis igen :-D kraam

    SvaraRadera