söndag 1 april 2012

Söndag

Sitter i soffan, i samma ställning som igår... Gladiatorerna på tv, som vi även såg lite av igår, men jag når inte dosan :-))
Passar på att spela rumble, wf och facebooka... Och blogga. Fredrik är ute med Tiger, skönt!
Ikväll åker han å jobbar, trökigt! Allt är så mycket lättare när man är två... Funderar på att åka till Söderhamn, men vi får se..

Gårdagen var jättetrevlig. Småpojkarna sov för det mesta, så vi alla hann till och med äta samtidigt :-) Supergod mat! Jag åt grillad lax istället för kött, mmm!!
Malin och Robert åkte hem vid elva och Simone och Fredrik gav upp vid tolv, då blev det direkt sängen för mig.
Hade precis väckt lillkillen och gett honom mat, så han sov till till halvsex imorse och ville ha mat då och somnade sen om till nio, sovmorgon :-))

Men vad hände med vädret då.. Vill ha vår nu ju! Och värme..
Men icke! Fast det brukar vara snabbt över, så är det ju varje år.

Provade ett par gamla jeans igår, som jag kom i.. Ganska nöjd :-)) Trodde jag inte faktiskt, att det skulle gå så fort.
Jag kan nog inte ha alla jeansen, höfterna har blivit lite bredare, men det är inte mycket jag kan göra åt det.
På onsdag ska jag börja träna, börjar med ett bodypump pass.
Mycket promenader och bodypump när jag kan får räcka till en början.

Nä, dags att göra nå krea nu! Om sonen tillåter :-))
Trevlig söndag och första april önskar jag er!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Vi ska träna som bara den ;-) å på tisdag hoppas jag att vi kan gå igen.. typiskt med sjukstuga denna helg :-(

    SvaraRadera