måndag 23 april 2012

Kalas!

Japp, igår vi vi ju ner till Söderhamn. Mormor fyllde år så vi passade på att fira mig på samma gång. Tacopaj och gofika blev det.
Hade BARA önskat mig presentkort, så jag kan köpa massa nya fina kläder nu till sommaren... Å det fick jag! Så jag är jättenöjd!

Idag har jag bara varit hemma hela dagen, städat lite och varit med Lilldrutten.
Vid sex kom Fredriks mamma och pappa och Simone och Fredrik. Fick jättefina presenter av de med! Man skulle kunna tro att jag fyller jämnt!

Nä, så nu är jag gammal!! Tur att det är långt kvar till 40 iallafall ;-))

På tal om ingenting så vägde jag mig häromdagen.. Jag har sen Ted kom ut gått ner 11kg, vilket jag är väldigt nöjd med!
Gick ju upp 6kg sedan inskrivningen, men jag vet att jag gick upp innan också. Jag kunde ju nästan bara äta limpmackor då :-))
Så det var ju jättebra iallafall!
Nu måste jag bara börja tokträna!! Men det är inte det lättaste när Fredrik är borta hela veckorna... Det kryllar ju inte av barnvakter.. Jag får köra hemma så länge.. Promenader, rockring och crosstrainer :-))

Nu är Fredrik ute med Tiger och jag kollar på Big Brother med Ted sovandes på bröstet... Å jag är så kissnödig så jag sprängs snart!!!
Men han vaknar säkert om jag lägger ner honom... Ilandsproblem ;-))

Stort grattis också till Mikaela och Joel som fick sin lilla Leo igår!!!
Ännu ett gossebarn i vår mammagrupp :-)) Kul kul!!

Ted <3






Kram å godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar