lördag 14 april 2012

Lördag.

idag har vi en riktig latdag. Har varit hemma hela dagen, haft Krille, Jennifer och lilla Jacki-li på besök. Ted fick jättefina kläder av dem :-))
Det enda vi ska göra är att åka och handla... Sen fortsätter vi nog att lata oss här hemma. Skönt de!
Igår var vi i Iggesund hela dagen/kvällen. Fredrik och Fredrik mekade med bilarna och jag och Simone fikade och kollade på tv. Sedan blev det pizza innan vi åkte hemåt :-)

Jag kan ärligt erkänna att en partykväll med mina vänner börjar locka allt mer.. Så får man ju inte känna efter bara en månad, men det gör jag ändå... Det är ju trots allt nio månader sen jag gjorde nåt sånt skoj.
Jag älskar inte min son mindre för det :-))
Den 28:e april har det länge varit planerat att systeryster ska ut på sin första utgång, så jag ska nog följa med då, tror jag.
Fredrik och Robert får vara hemma hos dom och hänga så sover vi alla över där, då känns det helt okej. Tror jag :-))

I torsdags var vi och vägde och mätte. Han är nu 57cm lång och väger 4620. Lilltjockisen :-) Han har varje gång gått upp nåt på 300, så han håller jämn kurva.

Snart fyller jag år och jag har BARA önskat mig presentkort. Så jag BARA kan köpa kläder :-)) Lite nya vårkläder skulle inte skada nu, när man varit tjockis i nio månader. Skulle vilja ha ett par vita converse också.. Men det får nog bli när skattepengarna kommer. Man blir ju inte rik på mammapenningen, tyvärr!

Nä, nu ska jag lägga ifrån mig min sovande lilla bäbis och göra nån nytta.
Om han tillåter :-)
Trevlig helg!






- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar