tisdag 17 april 2012

Vaknade imorse, före Ted tål att tilläggas :-), och låg och lyssnade på fåglarnas kvitter.. Lite komiskt att jag tänkte på det just idag, kliver upp och det bara öser ner snö! Gud vad sugen jag blev på att ta ut hund och vagn på promenad då!!! Nope!
Men inte mycket att göra åt det..
Efter promenaden gick vi direkt till Jonna på lite morgonkaffe och surr, sånt som är så lämpligt när man bor nära varann :-)

Var till BVC med Ted sedan. Han har sedan i torsdags växt två cm, vilket är ganska mycket. De "ska" växa ca en cm i veckan, räknar de på... Så där drog han iväg på kurvan, som han för övrigt legat lite över hela tiden, med både vikt, längd och huvudomfång. Han hade även, som alltid, gått upp 300g. Så nu väger han 3920 och är 59 lång. Storkillen :)

Åkte sen till Söderhamn, till Malin, och ligger nu i sängen på "mitt" rum här :-))
Imorgon ska vi träffa några mammor och bäbisar här hemma. Kul kul!
Även Angela och Noah, såklart <3 Innan det bär iväg hemåt igen.
Ett jä-la åkandes :-))

Nu ska jag ringa och säga godnatt till min Darling.
Sov så gott!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar