lördag 21 april 2012

Egentid..

Har jag nu.. :-)
Fredrik tog med sig Ted och Tiger till sin farmor och farfar. Jag fyller år på måndag så var tvungen att baka lite. Snoddas och chokladbollar blev det.
Min familj ska fira mig hos mormor imorgon, när hon också fyller år, men det kan ju dyka upp andra här hemma...
Fredriks familj t.ex.
Tidigare var vi och fikade med Marcus, Simone och Fredrik. Ted var vaken och grinade inte... Inte förrän vi skulle åka iallafall, så det var ju bra. Han lär sig :-)
Han har väldigt svårt att komma till ro ibland och blir då övertrött och därmed grinig.. Idag har han inte sovit mycket, så den smällen får vi nog ta ikväll.
Men han sover så bra på nätterna och lite grin får man ju räkna med :-)

2012 är då ett riktigt babyboom år!! Tror ALLA ska el har fått barn! Iallafall väldigt väldigt många! Man ser på facebook hela tiden att folk går ut med att de är gravida, både i Söderhamn och Hudik. Fast nu känner ju jag mest folk i Söderhamn, så mest där. Kul är det iallafall :-)

I tisdags åkte jag till Söderhamn och sov hos syrran. På onsdagen tog vi en promenad till Maria och hennes lilla Selma på "mamma/bäbis träff. Vi var sju stycken, jättetrevligt! Kul med sånna träffar ju!
Träffa andra mammor och chattra lite :-)
På torsdagen träffade jag mammagruppen här i Hudik, vi tog en fika/lunch på 24:a. Fast det blev bara jag, Jonna, Emma och Hanna. Mikaela skulle vara med, men hennes vatten gick medan hon väntade på bussen, så hon väntade på Joel och de åkte sen upp till förlossningen.
Väldigt spännande var ju det :-))
Men det kom ingen bäbis då... Den kommer nog idag el imorgon! ;-)

I veckan har Fredrik tagit pappaledigt, så han blir hemma lääänge!! Jätteskönt, tycker jag! Så inge Söderhamn för mig då.. :-)) Imorgon då bara.

Hörs!





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar