tisdag 10 maj 2011

Tröttast!!

Igår när jag skulle gå och lägga mig satte jag på en film att somna till, en film som jag velat sett ett tag... Vilket var dumt, jag kunde ju inte sluta titta, så jag tittade klart på filmen som slutade kl ett. Jag skulle upp halvsex och låg och räknade dessa timmar som ju såklart resulterade i att jag inte kunde somna över huvudtaget. Känns som att jag var vaken hela natten... Förmodligen så vaknade jag och somnade om vartannat, men hursom så är jag väldans trött idag!
Slutade kl ett och åkte då ner på stan och fikade med Jansson, Per och Sara innan jag åkte hem och tog en långpromenad med Tiger.
Nu sitter jag här och är ganska rastlös... trots att jag är trött :-) Så fint väder och då har jag lite svårt för att sitta inne och glo. Så jag väntar på att Frida ska duscha klart och höra av sig så vi kan hitta på nåt...
Imorgon är jag ledig, ska kanske jobba torsdag... Fick en massa sms om jobb, men har inte fått svar om jag fått det än... När man är inne i rekryteringssvängen lever man lite i ovisshet, planera är inget man kan göra... Inte om man vill jobba iallafall. Eller man måste vara lite flexibel, helt enkelt :-)
Jaja, nu har jag inget mer att komma med.

Vi hörs ikväll kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar