måndag 23 maj 2011

Möljenhäng!

Hade bestämt mig för att vara hemma ikväll, men rastlös som jag är och denna ljuvliga sol gjorde att vi ändå åkte in till Bea och Elin som satt vid Möljen och jäste i solen. Frida kom oxå. Även Svedman och lite annat folk kom förbi...








Som jag skrev i tidigare inlägg så är det en drastisk skillnad på Hudik och Söderhamn. Så mycket mer folk i farten här, hela tiden.Och därmed så mycket roligare ;-)

Känner mig lite hängig och snorig, hoppas att det inte är någon dunderförkylning som härjar.
Imorgon ska jag göra intro på Boendestöd, då måste jag vara pigg! Så nu ska jag nog lägga mig och somna till en film.
Hatar att vara gräsänka btw! Men snart är det slut på det och det ska bli såååååååååååå skönt! Det vore kanske perfekt om man var det bara en vecka i månaden, så man fick längta liiite... :-) Men inte varje vecka när jag jobbar varje helg. Nä, inte kul! Men som sagt, snart så...

Natti natti med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar