måndag 23 maj 2011

Helgen som var!

I fredags var jag först och fikade med Angela och Niklas som varit i stan och gjort ultraljud. Så då fick jag se den lilla sparveln :-) Han hade Niklas näsa... Haha!
Sedan kom Jansson och joinade oss. När Angela och Niklas åkt kom folk på löpande band, först Bea, sen Mackan, Frida och sist (och minst) kom min Hunk också :-) Trevligt och det blev några timmar på 24:a.
Sedan var jag och Fredrik på Radjos och käkade mat, gott och mysigt! Vi gick vidare sen till Manis där det var en massa kändisar som t.ex. Jansson, Frida, Bea, Elin, Maths, Marcus, Anna m.fl. så det blev en riktigt kul kväll!
På lördagen var vi hemma hela dagen. Marcus Flodin och Anna Hultkrans kom en sväng på kaffe, annars var vi ensamma hela dagen. Kan erkännas att det blev lite bittert regn, jag är ju en ganska rastlös själ... När jag även är ledig en helg av fyra, det är fint väder och fester lite varstans så blev det om möjligt ännu värre :-)
Dagen slutade bra ändå, vi grillade, tittade på film och hade det mysigt varandra. Det är ju inte helt fel det heller.
Igår hade vi lite altanhäng, jag å mina grabbar! Sedan åkte vi in till Skutan, jag Fredrik och Tiger och tog en fika med Jansson i solen. Älskar Hudik på sommaren, massa mysiga uteserveringar och mycket mer folk i farten än hemma i Söderhamn. Vi var hem en sväng och åt mat, vilade och gick med Tiger, innan vi åkte in till stan igen och tog en snabbfika hos Fredriks mormor och morfar innan vi var på bio. Pirates of the Caribien blev det. Första filmen jag såg på 3D och det var väl ingen större hit tyckte jag, men filmen var okej.

Idag har jag haft Lillemor och Albin här på besök, högst oväntat men dock väldigt trevligt :-) Fick jättefina inflyttningspresenter oxå! Satt och tjattrade en massa och åkte sen in till stan och tog en fika med Jansson (sällan :-) ). Sedan skulle de upp på sjukhuset och jag åkte då hem till djuren.
Slänger in en bild på Lillemor och hennes man här oxå, för de som inte vet vem hon är och blev nyfikna :-)


Nu ska jag strax titta på Big Brother, har hört att Gurkan åkte ut och det var verkligen på tiden! Vilken dryg!!!!!!!! Han gör ju inget annat än pratar skit om alla där inne, nä skönt att han fick åka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar