onsdag 11 maj 2011

Söderhamn...

Idag vaknade jag upp till en knallblå himmel, tänk vad glad man kan bli för så lite!
En långpromenad med tiger och sen låg jag på altanen i nån timme. Solade på mig lite färg.

När Frida slutade fartade jag in till stan och hämtade henne och sen vidare ner till Söderhamn, i brist på annat att göra. Vi var på e-center och sen åkte vi och surprisade Fanny och barnen. De blev så glada så :-)
Man känner sig alltid välkommen där och där är alltid fart och fläkt. Elsa och Ebba har blivit så stora och båda två babblade på hela tiden. Visserligen mycket Elsiska och Ebbiska, så det var svårt att förstå allt, men ack så gulligt :-) Tråkigt att man inte kan ses så ofta som man vill... Men så roligare när man väl gör det... För att vara lite positiv :-)

Sedan tog vi en promenad med Tiger på Öster och efter det åkte vi till Angela... Som inte var hemma. Så då åkte vi norröver igen.
Å nu är jag hemma, tror jag ska ta sista promenaden med Tiger nu och sen lägga mig och titta på en film.
Jag hoppas att jag slipper se ett enda kryp i och/eller i närheten av min säng, jag behöver ro! Imorgon måste jag fixa nåt som tar kol på både spindlar och myror, om jag ska klara av att bo här i sommar!

Jaja, roligare än så här blev det inte! Så natti natti med er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar