torsdag 5 maj 2011

Hårfrisörska..

Nu sitter jag här alldeles lonely... Med Tiger som sällskap, såklart! Carla har gått och lagt sig, trött hon efter två tuffa dagar/nätter och Frida åkte precis hem. Frida ska bli blond igen, så vi har gjort slingor på henne, första steget. Lite röd/oranget nu, men det får man räkna med när man är brunett och ska bli blond. Det blir en ny färgning snart igen...

Pratade nyss med min vän Anna i telefonen, som ska ha barn om en månad, helt otroligt! :-) Det ska bli så himla kul att träffa henne och magen i juni när de kommer hem från Spanien och sedan få träffa lilla Ludde :-) Saknar dom massor!! 

                                           Finaste Anna.

Imorgon kommer min Fredrik hem, det är så skönt att ha honom på hemmaplan. Självklart är det alltid bra att få längta lite, men ett par dagar skulle räcka bra :-) Inte måndag till fredag!

Nä, nu ska jag gå upp och göra Carla sällskap. Måste vara pigg imorgon, tänkte dessutom hinna med en långpromenad på morgonen eftersom vi inte ska vara i stan förrän elva.
Jag ska ju träffa Angela redan halv elva, hon ska upp och bort stygnen på Siri, sköööönt för SirpaLisa de :-) Jag ska få en kram oxå, har jag nog läst... :-D Härligt de!!!!

Kram å godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar