tisdag 24 maj 2011

Sommar...

Idag fick jag mitt sommarschema och jag är supernöjd! Nästan lite överlycklig till och med :-)
Jag kommer alltså att jobba mellan 20/6-14/8, på hela den tiden jobbar jag tre helger... TRE HELGER!! Å då är jag istället ledig torsdag och fredag... Kan inte bli så mycket bättre =) Jag kommer att jobba ganska mycket tolvtimmarspass, från 7.30-19.30, men det gör absolut ingenting, att sluta halvåtta på kvällarna istället för elva är lyx! Och att det blir många sådana gör att jag har en ledig dag mitt i veckan oxå... PLUS helgen! Ja, jag är riktigt nöjd! :-D
En väldig skillnad från att jobba nästan varje helg och till elva på kvällarna. Slutar man halvåtta sommartid så har man ju en massa kväll kvar att utnyttja. Jag har även en vecka ledig... Men eftersom jag inte räknat med nån veckas ledighet i sommar så hoppas jag att jag får jobba på Kristallen el SPOT den veckan. Annars dör jag ju inte heller om jag ändå blir ledig :-)
Idag har jag gått introduktion på Boendestöd, jag var ju där två dagar under min praktik oxå så det var inte första gången jag var där. Jag är väldigt glad att jag ska jobba där i sommar istället för på Kristallen iallafall. Inte för att jag INTE trivs el ogillar Kristallen, men jag tycker det händer mer på Boendestöd och det gör mig inget att åka massa bil i jobbet. Så bra för mig att det blev ändrat! Imorgon ska jag iallafall jobba på Kristallen och även nästa vecka... Men efter min intro idag hoppas jag få lite sms om jobb på Boendestöd snart oxå :-)

Men nu ska jag sluta tjata om jobb, jag blev ju bara så nöjd med mitt schema =)

                                                    Mina små Fisar :-)




Jag tror jag ska kolla på The dilemma nu, har somnat till den tre nätter så dags att se klart den.
Hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar