söndag 1 maj 2011

40års-fest!

Ja, äventyret jag skulle på igår var inte längre än till Söderhamn :-) Men eftersom att festen var en överraskning så kunde vi ju inte skriva det någonstans. Iallafall så var det fest för Robban, som fyller 40år imorgon.
På morgonen hade de hämtat honom hemma och dragit iväg med honom upp på Moheds flygklubb. (Efter en del åkandes i hundburen bak i bilen iklädd en väldigt ful grön dress...) Där fick han hoppa fallskärm, vilket han tyckte var helt amazing, så det var en klockren 40års present till honom. På kvällen hade de abonnerat CH fram till tio, så där blev det tacobuffè och dryck, väldigt gött! Vi var där från sex till strax före två, så det var en lååång kväll. Men det var riktigt skoj. Vi hade tänkt att vi skulle på Olles senare, men vi hade så kul där så vi blev kvar hela kvällen. Å Robban var sjukt nöjd med dagen/kvällen.
Sedan åkte vi med världens bästa Linda och Matilda hem till Malin där jag och Fredrik sov, som vanligt.
Idag har jag haft skallebank hela dagen, men nu tror jag att den äntligen börjar ge sig... Skönt att slippa den när man sitter på jobbet.
Lite bilder









Ja, lite smått å gott från kvällen.

Imorgon och på tisdag jobbar jag på Kristallen, perfekt att få jobba när man annars skulle ha varit ledig, onsdag och torsdag skola och fredag EXAMEN :-D 
Carla kommer upp på onsdag och sover med mig i två dagar, det blir skoj! :-)

Nä, hämta lite kaffe så jag vaknar till lite...
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar