måndag 9 maj 2011

Hemmadag.

Idag är jag ledig och har en riktig hemmadag, den har bestått av lite solning, städning, två långpromenader och tittande på Big Brother. Tittar på söndagens avsnitt just nu.. Spännande :-) Jag trooor att Peter får lämna och jag tror inte det blir Katerina... Men det återstår att se snart!
Gräsänka är jag oxå... Känns lite tråkigt när jag jobbar hela helgerna och han är borta måndag till fredag. Men snart är han hemma och mina helger på Statt försvinner, ska bli så skönt med helger och kvällar då man slutar halvåtta istället för elva.

Igår var jag och Frida och hälsade på Hanna och Jens efter jag jobbat. Jens hade vart och köpt en gräsklippare som han var rätt nöjd med :-) Bilder...


Nöjdast :)


Sötast!


Mammas.





Trädgårdsarbete :-)

Så såg det ut!
Sedan blev det bara jolm hemma i soffan!

Nu ska jag snart få se vem som åker ut... :-)

Vi hörs sen!

1 kommentar: