torsdag 19 maj 2011

Trött!

Är så trött så jag skulle kunna somna sittandes. Har jobbat på Hagmyren med Frida idag, å det tycker jag är så skoj. Men jag är ju inte van att stå eller gå i sju timmar, så det känns i bena :-) Å trött var jag redan innan, tror inte jag sov nå bra inatt och så vaknade jag halvnio och kunde inte somna om... Vilket resulterade i en trött dag!
Men nu har jag en ledig helg framför mig, så jag har en massa tid för slapp och sömn!

Idag var det ett år sedan jag och Fredrik gick armkrok hem ifrån Bockarna en onsdag, haha! Då hade jag planerat in en singelsommar och jag skulle få vara hur "slampig" jag ville... Eftersom jag aldrig någonsin varit det...
Och fastän jag tyckte att han var för ung så skulle han ändå bli mitt första "offer". Det var ju bara för en natt liksom... Och se hur det gick med det :-D
Å trots en massa funderingar över att han är så mycket yngre så blev det ändå så bra allting. Åldern är bara en siffra, det har jag lärt mig. Jag brukar säga att vi möts vid 25...
Men jag tror faktiskt att vi rakt av kan byta ålder många gånger, han är väldigt "lugn", mogen och trygg för att vara 22år och jag har nog aldrig känt mig så säker med en kille som jag gör nu. Jag vet att jag kan lita på honom fullt ut.
Han kommer att bli en bra pappa till mina barn ;-)
Iallafall så är han ju borta och jobbar nu, så imorgon ska vi på Radjos och äta en romantisk middag för 2. En ettårsmiddag! Det ska bli mysigt. Fint väder ska vi få i helgen oxå, i like a lot!




Nä, nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag skriver!
Vi hörs imorgon! Natti natti med Er!

1 kommentar: