torsdag 26 maj 2011

Torsdag!

Är det idag och jag har jobbat på Hagmyren med Frida idag... Tycker jag är jätteskoj! Hälla upp mat åt hungriga travare och träffa en massa folk :-D

Snart kommer min Darling hem... Saknar honom massor nu!!! Får se om jag orkar hålla mig vaken bara... Han kommer ganska sent. Fast nu ringde han och de var redan i Sundsvall, så det gör jag nog :-)

På lördag ska vi ut och käka med Bea, Maths och Elin på Hogges, det ser jag fram emot. Har aldrig varit där nån gång, tror CH hann stänga precis när jag flyttade hit. Så det ska bli intressant och se hur det ser ut där. Men
jag har ju jobbhelg så det blir lugnt.

Den här veckan har bestått av fyra olika jobbställen, vilket visserligen passar mig rätt bra, men lite komiskt kom jag på :-D
I måndags var jag ledig, tisdag var jag på Boendestöd, i onsdags var jag på Kristallen, idag på Hagmyren och imorgon och resten av helgen på Statt... Ja, jag lär ju inte tröttna iallafall =) Nästa vecka har jag Kristallen på måndag och sen är det tomt tills på lördag... Hoppas det kommer nåt sms, pengarna behövs!
Fanny ringde idag och sa att hon skulle till Hudik på tisdag, så då har jag en date med henne och Ebba iallafall. Det gillas!!!!

Nä, eftersom jag inte har ett dugg vettigt att komma med så ska jag istället kolla på gårdagens Big Brother, som vanligt :-D

Sov gott alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar