tisdag 17 maj 2011

Mätt som en plätt!

Tjopp!

Sitter på jobbet nu och kikar på Wallander, har precis ätit kvällsfika och är så mätt! Har svårt att motstå när det dukas fram så mycket av allt möjligt gott :-)

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt efter att ha jobbat så mycket kvällar. Då blir det en fika med Bea, som jag inte träffat på FLERA veckor!
Å sedan en tripp till Söderhamn, där jag ska träffa Anna Hansson, som jag inte träffat på ca två år :-) Så imorgon blir en bra dag! Jag och Anna ska planera till ett bröllop vi ska på i juni.
Älskar att gå på bröllop, btw :-)
Så det längtar jag till!

Helgen som var bestod mest av jobb...
Träffade Fredrik lördagkväll och några timmar på söndagen.
Så det blir bra med en ledig helg nu, MASSA tid med varandra :-) Å absolut inga planer... Härligt!

Nä, nu börjar Fyra bröllop!
Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar