torsdag 5 maj 2011

Sista dagen...

Idag var sista dagen i skolan, har haft redovisningar av LIAplatsen (praktiken) de här sista två dagarna, men nu är det verkligen klart. Jag kan alltså titulera mig som socialpedagog... behandlingspedagog... behandlingassistent... Vilket som :-) Skönt som f-n är det iallafall att ÄNTLIGEN vara klar. Trodde för två veckor sen att det inte skulle gå eftersom jag låg efter med så många uppgifter, men två veckors pluggande och inte mycket annat, så gick det vägen. Satt med sista uppgiften, den svåraste tror jag, från sex till tolv igårkväll :-)
Så på måndag har jag liksom ingenting... Skumt som f-n! Men skönt! Har iallafall fått jobb på tisdag, å det dyker säkert upp mer pass eftersom. Ska ju dessutom gå intro på boendestöd och SPOT, så då kan jag även få pass där sen. Blir nog bra det där!
Jag dör inte om det blir nån dag ledigt heller... Helst inte om det blir finväder ;-)

Imorgon blir det examenslunch mellan 11-14, sen hoppas jag att min Darling kommer hem så vi kan mysa resten av dagen/kvällen. På lördag brassar vi upp till Sundsvall och kollar på bil, sen blir det jobb på kvällen.

Jag å Carla var nyss ut på en skogspromenad, hon i vita converse, haha! Storstadsbruden!
Jag tycker att det är supermysigt och harmoniskt att gå i skogen, så länge det inte är mörkt ute. Glad att jag hittat lite nya vägar att gå här ute i skogen.
Å glad att Helena, Micke och lilla Wilde ska flytta hit är jag oxå, någon att hälsa på utan att sitta å åka in till stan. Superbra, hoppas det blir snart :-)

Måste även skriva av mig för jag är så fruktansvärt irreterad på vissa personer... Man kan tydligen tycka att man kan behandla människor hur som helst! Inte okej! Jag undrar hur det kan vara möjligt att man kan tro att man är så mycket bättre än andra personer, när man i själva verket är lika illa själv... Om inte värre...
Jaja, folk!! Som min Fredrik skulle säga :-)

Nu kommer snart Frida, så ska vi hjälpa henne och slinga håret. Tjejkväll = MYS! :-)

3 kommentarer:

  1. Nästa gång vi ses kan vi väl låtsas som att vi inte känner varandra och presentera oss, skaka hand och du kan säga " Charlotte, Socialpedagog! "
    och jag kan ju säga... något roligare än industriarbetare ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, vi gört!! Men om du säger industriarbetare så vet vi iallafall att du tjänar bättre än vad jag gör... Än så länge ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahah njaa det vet jag väl inte! ;)

    SvaraRadera