måndag 25 juni 2012

Tjopp!!

Idag har jag varit ute på vift heeela dagen. Började i stan med en kaffe på Waynes med Bea och Elin, samt lite fler folk som släntrade in en efter en.
Sen följde jag med Bea på karamellfabriken för hon skulle köpa bravokolor, då var ju jag också tvungen att köpa och jösses vad god dom är... Dumt dumt dumt att skaffa mig en ny "dille"... Har ju fullt sjå med att hålla mig från att inte leva på röda ferraribilar, lysemelk och hårda brio :-D
Men men, kört nu, skulle jag tro.
Sedan gick vi och kikade lite och tog en promenad med Tiger innan jag åkte vidare till Iggesund.
Fick ett sms imorse av Tina att hon ville bjuda på middag idag och det tackar man ju inte nej till. Så där blev det tacos med Simone och Fredrik också. Väldigt gott och mysigt! Vi var inte hemma förrän halv nio. Då satt det två hungriga katter på bron :-)

Hade tagit fram köttfärs för att jag skulle äta tacos hemma idag, men då bjuder jag mamsen och Malin på det imorgon istället. De kommer upp och tillbringar dagen här. Möter först upp dom och gör stan innan vi åker hem till mig. Mamma ska tvätta mina fönster eftersom jag är helt värdelös på det. Hemskt bra de! :-))

I lördagskväll (om det är kväll när klockan är sex) när jag satt och skulle få Ted att sova, dök Fredrik upp i dörröppningen, i stugan... Som jag trodde var i Dalarna och jobbade... Dessutom hade jag inte hört att Robert tagit båten och åkt iväg för att hämta honom heller, så det blev en liten surprised när han helt plötsligt kom, en väldigt trevlig sådan. Så vi fick tillbringa lite helg med honom iallafall.
Innan vi åkte hem i söndags var vi förbi på en kaffe hos Fanny, Micke och barnen.
Å jösses så stor dom blir... Å charmiga!! Barnen alltså.. :-)
Längtar lite tills Ted blir större också... Samtidigt som jag vill att han ska vara så här liten lääääänge till.. :-)

Nä, nu ska jag nog hoppa i säng, kanske väcka lille pluppen först och ge honom mat.. Så jag slipper vakna kl tre inatt igen...
Natti natti!

Finaste kortet på Mamma och Ted <3



Ledsen kille :-)



Wille och Ted snackar lite :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar