lördag 9 juni 2012

Helg!

Ligger nu i sängen och ska äntligen få sova!! Å ändå ska inte jag klaga, som får sova så länge innan det är dags för matning... Men jag är ändå STÄNDIGT trött!
Ikväll har Simone varit här och ätit med oss.. Grillat igen. De åt kött och jag lax.. Hur gott är det inte med lax!?! :-))

Å babyboomen fortsätter i Hudiksvall, så himla kul!!! De blir ju lika gammal som Ted allihopa :-)
Så himla himla kul att min fina vän Beatrice också ska få en liten bäbis <3 Inte förrän i december, men det blir ju samma år iallafall.
Så nu har jag nåt att se fram emot mitt i den eländiga vintern :-))

Men vår mammagrupp har blivit lite dålig på att träffas, tycker jag!!
Vi måste absolut styra ihop en date i veckan tjejer!! Jag har ju inte träffat lilla Ollebäbisen än!! :-)
En bäbis kvar nu som vi väntar på... Å den (hon, tror jag) kommer nog vilken dag som helst! Sen har vi alla sju fått våra små.

På måndag fyller Izabelle år, 14år!!! Tiden går så fort!!
Så jag åker antingen till Söderhamn imorgon på kalas eller på måndag och stannar en natt.. Måste klura lite på den. Ted ska få sin första vaccinationspruta på tisdag, så då måste vi vara hemma. Och som jag fasar inför den, hua!!! Mammas lilla fis!!

Nu ska jag göra som killarna som ligger här på varsin sida om mig, sova!!
Så natti natti med er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar