måndag 11 juni 2012

3månader

Idag blir lillskrutten tre månader och han blir så stor :-)) Man märker nya grejer han lär sig hela tiden nu.
Izabelle fyller 14år idag också. Men jag åkte ner till Söderhamn igår och grattade henne, när familjen också gjorde det.
Värsta kalaset med massa gott!

Fast jag är i Söderhamn nu också. Åkte ner i morse och hem imorgon igen. Så idag har jag och Malin ränt på stan, kikat lite bara. Mamma bjöd oss på lunch, fast hon var inte med och åt.
Sedan kom Anna, Maria och Cissi hit och fikade och grattade Izabelle. Mysigt värre! :-))

Imorgon ska Ted ta sina sprutor, stackars stackars min lilla fis!!!! Men de som tagit dom nyss har det gått över fort för, så vi hoppas på lika här!

Å som jag längtar tills vi ska flytta!!!! Nästan så jag vill att det ska vara augusti nu... Fast ändå inte, sommaren är efterlängtad! Även om det inte blir så mycket sol och bad denna sommar.
Hus letar vi för fullt i Iggesund, men utbudet är inte så stort.. Finns väl nåt som vi kanske ska kika på.. Men vi tänkte inte ha någon brådska, hellre att det får kännas "rätt".
Det blir en lägenhet annars i stan så länge och det känns inte så tokigt just nu heller.. Vilken frihet!!! Bara ta vagnen och knalla ner till stan.. Eller hem till någon...
Jag som alltid sagt att Iggesund skulle vara sista stället på jorden (näst intill) jag skulle flytta till och nu är det där jag tänker bosätta mig, med hus och allt. Men det känns faktiskt som ett bra ställe att bo på med barn, om man bor på ett bra och familjärt område då såklart.
Det finns mataffärer, apotek, folk jag känner, Teds farmor och farfar, inte så långt till stan och heller inte så långt till Söderhamn... Perfa för oss! ;-)
Hoppas det dyker upp nåt fint bara, inom inte alltför lång tid. Man har ju såklart vissa krav...
Jag vill HELST ha ett fint och stort kök och fräscht badrum på en gång.. För jag är alldeles för otålig för att vänta på renovering och sånt :-) Även om det naturligtvis är det bästa, att få bestämma själv.
Fredrik vill ha garage (såklart!!) och det ska helst vara i ett friliggande hus i ett bra område med massa barn... :-D
Nära affär och dagis är ju också ett plus.. Men man kan ju inte få allt.. Kanske..

Nu ska jag sova.. Så natti natti mä er.





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar