tisdag 5 juni 2012

Flytt!!!

Sista augusti flyttar vi från Saltvik, jeeej!!! :-)) Det ska bli så skönt att bo nära stan, affär och folk jag känner!! Men jag kommer att sakna Jonna såklart... Å havet :-)
Vi ska köpa hus!!! Fast vi har inte hittat nåt än, letar för fullt! Annars får vi ta en lägenhet så länge. Gör absolut ingenting det heller... Huvudsaken jag får VITA väggar!!! :-D

Min lilla drutt är lite krasslig i magen, stackarn! Verkar som att han åkt på nån bakterie.. Men han är pigg, äter som han ska och har ingen feber, så det är ingen fara. Hoppas vi...

Idag har jag haft Peter på besök här.. Även Jonna och Mejja kom på kaffe. Trevligt!
Imorgon blir det en dejt med Bea!!! Kuuuul!!! Måste ju få höra om hennes besök i England :-))
Och så kommer min andra hälft hem! Myspys!

2 kommentarer: