fredag 22 juni 2012

Midsommar

Har nu lagt mig i sängen efter en mysig midsommardag med mina nära och kära.
En trött dag, ska tilläggas... Somnade vid halvett inatt, Ted vaknade vid halv två och åt mat, jag vaknade igen vid fyra när Fredrik gick upp, fem vaknade Ted och ville äta igen (kan räkna på en hand hur många gånger det hänt sedan han föddes, att han ätit två ggr på en natt) och åtta klev vi upp...

Halv tolv var vi hos mamma där vi började med midsommarlunch, pepparlax till mig!!! Älsker't!!! :-))
Sedan tog jag, mamma och Ted en promenad. Gick förbi hos moster Maria där mormor, gammelmoster m.fl var och hälsade på en sväng.
Innan jag åkte vidare vid femsnåret så åt vi jordgubbstårta (såklart!) med resterande gäster som skulle fira hos mamsen.
Åkte ut till Roberts stuga där det var lite folk.. Roberts bror med respektive och tre barn samt deras halvsyster med pojkvän. Grillade, drack nåt glas vin och hade trevligt. Och nu är det som sagt natta för mig!! Trött och nöjd med dagen.
Saknar min Darling som varit borta och jobbat hela dagen, han är så duktig min kille!! Familjeförsörjaren :-))

Imorgon hoppas vi på en regnfri dag då jag stannar kvar här hela helgen... Det behöver inte vara värsta solen, eftersom jag ändå inte har så mycket tid att sola :-)) Men varmt får det mer än gärna vara, så man kan sitta ute.
Synd ändå att det blir så kyligt på kvällarna..

Hoppas ni alla haft en fin midsommar!! Och hoppas även att Beatrice och Carla haft en bra födelsedag ;-))
Å massa grattis till Emma som fick sin lilla dotter idag!!!!
Nu har alla i vår mammagrupp fått sina små mirakel.

Natti natti!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar