torsdag 14 juni 2012

Ordningen återställd!

Nu är Fredrik hemma och vi är en familj igen.. I några dagar :-))
Saknar verkligen att ha en normal vardag tillsammans, där han kommer hem kl fyra varje dag.
Men men, jag klagar inte på lönen hans ;-)

Idag fick jag ställa klockan, skulle vara på mödravårdcentralen halvtio och så tidigt är ju inte vi uppe och redo. Jag fick Ted strax före nio.
Sedan blev det mamma/barnträff hos Jonna. Vi käkade lunch och fikade, väldigt trevligt! Jag har saknat dom!

När Fredrik kom hem åkte vi till Krister och Gittan och drack kaffe och sedan blev det handling.
Tacos till middag när vi kom hem.. Äter vi MINST en gång/helg :-) Såå gott!!

Imorgon ska vi titta på huset, spännande!!! Det är absolut inte det ultimata huset, men det bästa som finns ute just nu. Det är MASSOR som ska göras om.. Så vi får se! Titta kan man ju alltid göra. Jag har ju inte ens en aning om vart det ligger :-))

Vår lilla skrutt är lite förkyld, stackarn. Nyser, snorar och hostar.. Men han har ingen feber iallafall..
Är det nåt man gör åt det andra? Eller väntar man bara tills det blir bra?
Måste nog googla lite :-)

Bilder från dagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar