tisdag 12 juni 2012

Spruta


Nu är vi hemma från Söderhamn och vaccinationssprutor. Det gick bra, men hans första reaktion när de stack honom var inte rolig!!!
Jag hade bestämt mig för att inte börja gråta och jag trodde faktiskt att jag skulle kunna låta bli... Men icke.. Man blir ju så mycket blödigare med ALLT efter man fått barn, har jag märkt.
När jag såg hans lilla ansikte bara blev rödare och rödare för att sen tokgrina så kunde jag inte hålla mig, usch det var inge kul! Men han blev lugn nästan på en gång när jag tröstade honom, så det var ju bra. Nu hoppas vi på att febern håller sig borta också..
Nu sover han iallafall.. Och jag skulle behöva vila också känns det som.. Det blir inte många mer knop här idag. Massa jolm framför tv:n och en långpromenad.

Trevlig kväll!

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar