söndag 3 juni 2012

Matning...

Godmorgon mina kära.
Klockan är sex och vi är vakna och "nattäter" :-)
Nu blir det inte så ofta mat på natten längre, oftast vid sex sju. Men sen ska vi somna om och sova till nio tio och då ser det ut så här :-)

 



Helgen då! Den har varit ovanlig lugn och mysig. En riktig hemmahelg med lilla familjen.
I fredags var vi visserligen till Färila, till Krille och Jennifer. Drack kaffe och åt pizza med dom. Så vi var inte hemma förrän halv tio.
Lördagen var vi in till stan och handlade bara, sen var vi bara hemma i regnet. Det var knappt så att Tiger ville gå ut, vi fick nära på tvinga ut honom :-)) På kvällen kom Simone och Alicia och hälsade på oss, mysigt. Alicia börjar bli liiite större nu, hon är ju snart en månad, lillfisan :-)

 

Igår var vi bara hemma till framåt kvällningen, då åkte vi och grattade Hans som fyller år idag. Fick supergod annanaspaj :-)
När vi kom hem var jag ju tvungen att titta på BB finalen, medans Fredrik packade och donade. Förstod att Hanna skulle vinna men jag tyckte att Amandus skulle vinna... Fast när man såg lyckan i Hanna när hon vann så var det väl bra ändå... :-))

Idag ska vi nog inte göra nåt speciellt, bara vara hemma... Träffa Jonna och Mejja ska vi nog göra... Men bara vara hemma innebär att vara i Saltvik och inte åka till stan :-))

Nu har lillskrutten somnat på mig, så jag ska lägga honom och göra detsamma själv.

Hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar