onsdag 13 juni 2012

Onsdag

Idag har jag varit i stan och först fikat med Beatrice. Sedan mötte jag upp Peter för en lunch på Radjos. Innan kom Tina och hämtade Ted, som skulle följa med henne hem nån timme.
Skönt med lite egentid ibland.
Passade även på att sola solarium, det var sjukt längesen.. Visste knappt hur jag skulle göra :-))

Fick middag hos Tina sen när jag hämtade Ted, så det var ju bra!
Sitter i soffan nu med en sovandes Ted på mig.. Vi ska ta en promenad med Jonna om ett tag, skönt!

Igår på kvällen blev Ted väldigt grinig, han hade antagligen ont efter sprutan. Så han fick alvedon men det hjälpte inte så bra. Fredriks föräldrar var här med mig, det var skönt att inte vara själv när han hade ont..
Vi grillade korv och de tog en långpromenad med Tiger, guld värt!!
Men han sov som vanligt på natten och har bara varit lite tröttare än vanligt idag.

Nu börjar han vakna, så dags för mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar