torsdag 31 mars 2011

Roadtrip!

Ja, som att vi inte fick nog av de 50 milen vi åkte igår när vi åkte hem så åker vi 50 till idag :-) På väg till Mora och ska titta på bil, Fredrik då alltså... En Volvo v70, diesel. Sedan åker de (han och Fredrik Andersson) vidare ner till Hedemora och ska kolla på cross. Men förhoppningsvis så köper han bilen i Mora så jag kan ta Forden och åka hem :-)




Igår så tog vi alltså vårt pick och pack och åkte hem från stugan, en dag tidigare än tänkt. Vädret var ingen höjdare och skönt att ha en dag hemma ledig oxå... Som nu tillbringades i bilen, i och för sig :-) Men vi har haft en superhärlig vecka, lugn och harmonisk.
Imorgon ska jag jobba igen, fullt hotell så jag kommer att ha att göra. Skönt med lite fart och fläkt!

På lördag ska jag hem till Söderhamn på klassfest, 15år sedan vi gick ut nian... Gammal, japp! :-) Det ska iallafall bli himla kul att träffa alla efter så lång tid. Först ska vår klass träffas hemma hos en kille innan vi beger oss till CH där det blir massa fler folk och trerättersmiddag. Och en massa dans och skoj såklart!

Nu tror jag faktiskt att vi är i Mora, skööönt!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar