torsdag 17 mars 2011

Gudmor :-D

Idag har jag varit i Söderhamn en sväng. Passade på att luncha med Angela, som nu ÄNTLIGEN ska ha en liten bäbis :-D Så himla kul och dessutom ska JAG få bli gudmor, inte illa det inte! Tänkte att jag skulle bli en bättre gudmor till den lilla än vad jag varit till Izabelle. Jag var visserligen 18år då och bodde i Sandviken, hade fullt upp med mitt. Inte för att jag aldrig var där, för det var jag... Hängde hemma hos Syster varje dag när jag var hemma och dagarna i ända när jag flyttade hem. Men tyckte nog mest att Izabelle var dryg, inte som bäbis, men när hon blev några år, jag var för ung och ointresserad helt enkelt... Uscha, inte okej! Izabelle fyller 13 i år och är faktiskt ännu drygare, haha!! Men ack så söt ändå <3
Jaja, jag ska bli en bättre gudmor nu iallafall och även en bättre moster när Malin och Robert slår till ;-)
Sen var jag till min kära mamma för att jag skulle hämta en matta och lite dukar och sånt. Hon har ju en uppsjö av allt, så lika bra att kolla där innan man köper nåt. Billigare om inte annat ;-) Kom hem med två mattor, fem dukar, muggar och en ljuskrona av något slag. Hade jag inte stoppat där så hade jag haft bilen full :-) Drack kaffe och surrade lite innan jag åkte hem och donade med allt. Nu är det fint och hemtrevligt här hemma :-) Har städat och bakat en snoddaskaka, tror den blev bra... Har även bakat snickers, rischokladstoppar & chokladbollar. Bullar finns i frysen och imorgon gör jag tårta och smörgåstårta, sen ska väl det vara klart för kalas på lördag. Fredrik fyller ju hela 22år imorgon! Med risk för att han läser det här så skriver jag inte vad jag köpt. Förmodligen nåt som jag tycker han ska ha mer än vad han själv tycker :-) Men det är iallafall något som han behöver nu!

Nu ska jag ta kvällsrundan med Tiger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar