torsdag 3 mars 2011

Duktig!

Har varit väldigt duktig de senaste dagarna, å det känns i kroppen! I tisdags var jag på Body Combat på gymmet, första gången jag provade det och det kändes att man levde, om jag säger så... Igår var jag i Söderhamn och provade på Pole dance som är så populärt nu och jag förstår varför! Fanny var min privata tränare eftersom hon gått på det där nu ett tag och är så duktig, å hård var hon oxå =) Men jävlar vilken bra träning! Det hade jag ju hört, att det inte bara är att stå och åma sig runt en strippstång, men inte att det var så jobbigt! Så det ska jag absolut fortsätta med, så länge hon orkar med mig ;-) Jag tror man får väldigt fina muskler av det, eller jag har väl sett att man får det...
Å idag var jag på Body combat igen, med träningsvärk som hette duga! Så nu sitter jag helt slut i soffan :-) Även att jag har målat alla skåpluckorna i veckan, å inte bara en gång! Har även målat lite annat smått å gott, massa vitt vitt vitt :-) Bilder kommer sen när jag orkar..
Känner att jag börjar trivas mer och mer i huset nu, när vi har bott in oss lite och börjat göra om och så.. Köket gjorde mycket men även att det blir ordning uppe. Förhoppningsvis kommer soffan imorgon, om det blir som det var sagt så gör den det.. Men man kan ju aldrig veta.. Det vore ju kul förstås!
Även att mitt sockersug har stillats en hel del, vissa dagar är jag inte sugen alls på hela dagen. Jag vet nu att det beror på om jag äter nåt med lite socker eller sötningsmedel så triggas suget igång på en gång, helt sjukt! Men håller jag mig helt ifrån det så är det lugnt liksom. Jag har slutat tugga tuggummi, som var en stor bov i det hela, och slutat med frukten oxå. Äter knappt nötter el mörk choklad heller.. Äter ca två tre mål om dagen och mellan det så blir jag inte sugen på att gå och småäta nåt, BRAAAA för mig!!! Meeen... jag längtar ändå tills jag ska ha min godisdag, för det ska bli sååå gott!! :-)
Nä, nu ska jag titta på Big Brother, tror jag är på femte el sjätte avsnittet nu, så jag ligger lite efter... Vet inte ens vilka som blir först med att åka ut... Tyvärr så såg jag i Beas blogg att Gurkan kom in, HUR är det möjligt liksom???? Måste kanske sluta titta då.. han och Ove Sundberg ligger inte på min tio i topplista!! Hua!! Även Cilla kan åka ut, tycker jag.. DRYG! Längre har jag inte kommit, om vad jag tycker om alla knäppisar där inne...


Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll mina vänner ;-)




                                                           Poledance :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar