tisdag 8 mars 2011

Trött!

Idag har jag varit godisfri i sex veckor, YEY!!!! :-D Inte EN ENDA godis, bulle, pizza el macka... Men så sugen jag varit på att ta en ätardag! I lördags köpte jag min TREDJE godispåse, haha! Men den ligger fortfarande orörd gömd här hemma. Jag SKA hålla mig liiite till innan jag tar en ätardag. Men det är nästan lättare om jag har godis hemma, för då kan jag tänka att jag får om jag vill... Men jag vill inte... Än :-)

Idag slutade jag tidigt på praktiken då personalen skulle på handledning. Så då åkte jag ner på stan och tog en fika med Hanna, Eddie, Fredrik och Lisse. Sen hem och tog en lång skön promenad med Tiger, hittade även ett ställe där jag släppte honom, nöjd blev han såklart :-) Hem och lagade mat och städade lite innan jag åkte in på Body Combat. Så himla skönt att ha kommit igång med träningen. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Klockan är tio över tio och klockan ringer fem imorgonbitti... Inte kul!


Puss och godnatt mina vänner. Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar