tisdag 15 mars 2011

Nygammalt...

Tänkte slänga in en bild på hur det blev med nya bordet som vi fick av Nilla. Tror jag ska åka hem en sväng på fredag igen och hämta en stor vit matta hos mamma att ha under bordet, så det inte ser så kalt ut, sen börjar jag bli riktigt nöjd :-)



Ni får även en bild på hur övervåningen ser ut med nya soffan...



Håller även på att titta på ny tv hit upp, verkar som det blir en 52tummare, lite för stort här uppe kan ju jag tycka... Men när det gäller tekniken håller jag tyst :-) Så jag väntar med att visa bild på andra änden, just nu har vi tv:n på en stol, inte så mycket att visa upp :-)

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite innan jag åker in och tränar, först core och sedan combat.. Nu när jag äter mera kolhydrater så måste jag oxå träna mer... Intag och uttag :-)
Sen hem och baka lite till kalaset på lördag. Imorgon börjar jag två, så då tar jag städningen!

Hörs senare!

1 kommentar: