fredag 25 mars 2011

Fredag i fjällena

Kl halvfyra imorse anlände vi till stugan efter en lååång bilfärd med starka vindar och lite snöyra. Men det gick över förväntan eftersom många vägar var avstängda på grund av vädret. Vi kom väl i säng vid halvfem och sov till halvtio. Då blev det frukost och sen ut på skoter, Hans följde oxå med. Vi åkte ca sju mil, så det blev en bit. Efter det har vi bara varit i stugan, ätit, sovit, ätit och spelat kort med Tina och Hans. Mysigt, tycker jag. Så skönt att "bara vara" och inte behöva bry sig om klockan el nånting annat. Tiger springer lös hela tiden och har det oxå superbra.
Imorgon ska jag äta godis!!! Längtar! Har köpt med mig över två kilo från Barnens hus :-)
Här får ni se




I den största är det bara mina favoritkolor...




Såå goda!! Fredrik stod och tittade när jag plockade och sa: Det är ju bara EN dag du ska äta!!!! Men, den dagen får dom ju absolut inte ta slut, hehe! Dessutom är 24timmar lång tid!

Nä, nu ska vi sova! Trötta efter natten och dagens bravader.
Sov gott alla, det kommer vi att göra.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag VEEET!!! Kanske ska önska mig en terapeut när jag fyller år ;-)

    SvaraRadera