fredag 4 mars 2011

Märkligt...

Tycker att det är lite lustigt med människor som är helt utan självinsikt... Människor som sätter sig själv på höga hästar och tror att de är så mycket bättre än andra. Alla är vi ju olika, har olika mål i livet, vill olika saker och har olika intressen. Men elaka människor, som medvetet sårar andra och gör saker bara för egen vinnings skull, hur kan de se sig som en bättre människa som har rätt att klanka ner på andra...? Märkligt! Kanske man måste sopa rent framför sin egen dörr innan man börjar kasta skit på andra...

Jaja, bara nåt jag funderat på :-)
Idag har gick jag upp ganska tidigt så jag skulle hinna diska och plocka undan lite nu när Fredrik kommer hem. Sedan åkte jag in och fikade med Bea, Jansson, Hanna och Marie. Och så bäsarna såklart!
Hann med en liten prommis med Bea oxå innan jobbet, så Tiger fick behoven gjorda. Å nu sitter vi här, tiden går sjukt sakta men det är iallafall lite folk i rörelse. Får se om jag tar tag i lite plugg, om lusten råkar falla på... Förmodligen inte.. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar