lördag 5 mars 2011

Trök!

Är på jobbet och har trökigt! Skulle egentligen sluta om en timme, men ska jobba till halvsju istället, så börjar jag halvsju imorgonkväll. Skönt de! Sitter precis och stoppar i mig kesella med keso, blåbär och kanel... Ingen jättehit men funkar som mellanmål... Eller sen lunch blir det för mig.
Igårkväll när jag kom hem fick jag mig en liten överraskning... SOFFAN! Monterad och på sin plats! Så härligt!! Å den passade perfekt där! Så glad blev jag :-) Måste vi bara skaffa oss ett fint vardagsrumsbord, men det blir nog inte så svårt.
Ikväll vet jag inte vad vi/jag hittar på... Ingen utgång iallafall. Blev så dålig sist och det orkar jag inte med. Hemmamys skulle funka för mig, är så himla trött idag. Jag tror inte Fredrik låg mer än en millimeter ifrån mig på hela natten, så jag vaknade till flera ggr. Men imorgon får vi sova länge!!

Nä, slutsargat för denna gång!
Hoppas ni har en härlig dag alla som är lediga!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar