torsdag 10 mars 2011

Jobb...

Det verkar som att det löser sig med jobb för mig iallafall, har ju grubblat massor över det de senaste veckorna. Men jag ska på rekryteringen imorgon på intervju, enhetschefen här på Kristallen ville att jag skulle ringa dit så fort som möjligt för hon vill att jag ska sommarjobba här. Jätteskönt! Så bara att hoppas på det! Annars har jag även sökt på ett till ställe och även får jag, om jag vill, jobba på Statt såklart. Men det är sista hand, vill ju helst skaffa mig erfarenhet inom området jag pluggat. Så vi får se vad som händer...
Ikväll blir det combat igen, skönt! Och imorgon är jag ledig! Då ska jag på intervjun, träna, fika med Bea när hon slutat och till sist åker jag och Fredrik till Söderhamn på middag hos syster och Robert :-D Ska bli himla trevligt!

Hörs sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar