måndag 28 februari 2011

Slö...

är jag idag, känner jag. Sitter i soffan och orkar inte ta mig för nånting... Visserligen var det över en vecka sedan jag inte gjorde nånting, denna renovering har ju varit ett stort kvällsprojekt. Som ännu inte är klart, luckorna ska målas. Å just det borde jag göra, men kanske imorgon :-) Vi får se om jag får något ryck sedan. Jag ska iallafall testa en el båda mina nya dvd-träningsvideos som jag fått hem... Spännande :-)

Helgen då... I fredags var jag och Fredrik ut på Manis och åt och drack med Bea och Maths, det var skoj. Synd bara att Bea skulle jobba och var tvungen att droppa av lite tidigare än oss andra, men det var ju rätt så sent ändå. Drack tre glas vin och blev jättedålig på lördagen... I omgångar.
Då, på lördagen, åkte jag och Fredrik till Sundsvall. Kom väl till Himlabadet ca ett, jag mådde bra när vi startade hemifrån men när vi kom fram mådde jag riktigt apdåligt. Så jag började med att spy upp min lila fina smoothie som jag drack till frukost :-) Men efter det mådde jag bättre. Vi åkte rutchkanor, bubblade och sånt som man gör på äventyrsbad :-) Tills jag började må dåligt igen, så då gick vi upp och åt mat, fick väl i mig lite gurka och creme fraiche av min tacotallrik. Men jag mådde lite bättre iallafall. När vi kom till det jättefina hotellet så tog vi en powernap på ca en och en halv timme, välbehövligt! Sen gick vi ut och käkade på Oscar, jättemysigt ställe. Jag tog en öl faktiskt, unnade mig lite fusk och vin hade liksom inte gått :-) Men, jag satt med samma öl från nio när vi kom till halvett när vi gick därifrån, och då hade jag inte druckit upp den. Så Fredrik tyckte nog att jag var lite tråkig... Men inte mycket att göra åt, tant som jag är så var jag tydligen väldigt dålig efter tre glas vin ;-) På söndagen var vi runt lite på Ikea och sånt innan vi åkte hem. Mådde inte så bra då heller, så åt knappt nåt på hela den dagen heller... Å det visade sig på vågen imorse, YEY!!!!! Det var bra, lite motivation behövdes! Nu när Fredrik åkt till Sthlm och jobbat skulle det vara så mycket lättare för mig att t.ex. baka negerbollar eller smälla i mig en hel påse godis eller nåt sånt dumt. Men nu blev jag sporrad istället, så det var ju bra! Gäller att hålla sig sysselsatt :-)
Nu ska jag nog titta på ett avsnitt av Big Brother, har sett det första bara och måste nog se ett till :-)

Här kommer några bilder från Sundsvall...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar