fredag 18 februari 2011

Fredag...

Sitter och pratar med min kära pojkvän som tydligen har väldigt tråkigt när han åker bil, medans jag äter frulle. Min frukost består av en smoothie innehållande turkisk yoghurt, mjölk, grädde, kanel och lite frysta björnbär och även en skiva av mitt omelettbröd med smör och ost. Bakade det igår, står att de heter oopsie och ingredienserna är ägg och philadephiaost, alltså smakar det EXAKT som omelett... Inte det godaste "brödet" jag smakat =) Men, man tager det man haver... Eller det man måste kanske... ;-)



I helgen är det jobbhelg, det betyder att jag jobbar ikväll och imorgon förmiddag. Men imorgonkväll efter jobbet ska vi börja med köket, var och köpte färg till skåpluckor, fönster och väggar igår. Ska bli såå skönt att få lite fint där inne!
Dessutom ringde min chef på Statt för någon dag sedan och frågade om jag ville ha ännu en jobbhelg i månaden... Eftersom jag inte vet vad jag ska göra efter min utbildning som slutar i maj så är alla inkomster välkomnande :-) Så jag sa ja! De helgerna kommer att vara lördagkväll och söndagdag istället för de andra två som jag jobbar fredagkväll, lördagdag och söndagkväll... Så omväxlingen gör det mer bra liksom :-) Men att jobba tre helger av fyra känns väl lite sådär annars... Blir lite svårt att åka bort.
Nä, nu ska jag kika på ett avsnitt av One Tree Hill, tror jag. Det var längesen..

Hörs då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar