tisdag 22 februari 2011

Väntar...

på min Darling som snart kommer hem med en kycklingsallad till mig... Och en till sig med, skulle jag väl tro... Sen ska vi åka och köpa en soffa till övervåningen. Ska bli kul att få lite ordning där med, det har liksom inte varit prio ett! Men nu är det rea på en liten divan (får bara plats en liten där uppe) på Jysk, så då är det bara att slå till! Jag äger ju soffan som vi har här nere, så det hamnade på Fredriks lott att köpa den som ska upp :-)
Även att vi håller på med köket... Eller, mest Fredrik om jag ska vara ärlig :-) Jag gör det han säger åt mig att göra eller springer runt och städar efter honom... Kokar kaffe och sånt :-) Men idag kanske vi ska börja måla, hoppas!! Tydligen så är ju grunden SÅ viktig! Å jag VET att det är det såklart oxå!! Men det är ju så jobbigt att vänta :-) Vill ju bli klar på en gång ja! Här ska ni få en bild på vårt fina kök idag :-)

Ni förstår varför jag har bråttom va?? :-)
Här var när vi höll på och fyttade in, varpå kartongerna.
Blommiga fina tapeter :-)

Känner att gräddvita köksluckor slår högre än de här gröna... Å cappuchinofärg på väggarna... Blir bra det! Hyresvärdarna står ju för kostnaderna och vi för jobbet, helt okej för oss!

Idag har jag fikat med Bea och Elin på Jambo och tagit en repa på staden. Trevlans som vanligt. Å fikamänniska som jag är så tycker jag att det ska bli kul att se hur nya 24:a kommer att se ut när de öppnar på torsdag... Det behövs ju verkligen en uppfräschning där! Spännande!! :-)

Näe, gott folk... Ni får ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar