söndag 20 februari 2011

Söndag...

Sitter på jobbet och har endast två timmar kvar på min jobbhelg. Längtar redan till nästa helg när jag är ledig :-) Jag och Darling funderar på en natt i Sundsvall, bada på Himmelbadet, göra stan, käka gott och sova på Statt... Låter inte helt fel, men vi får se vad som händer och sker. Den här helgen blev inte mycket gjort iallafall.. Jobbade fredag och igår när jag slutat var vi bara hemma och tittade på film och tv. Vid halvtolv fick vi nåt ryck och åkte in till stan en sväng. Släppte Tiger på vanliga stället och Fredrik fick sig en korv på Statiol, sen hem igen :-)
I veckan ska vi ha ART i skolan, ska bli skoj! Så ingen praktik denna vecka och därmed är jag ledig måndag och tisdag, sköönt när man jobbat hela helgen!

Mitt sötsug är värre någonsin! Detta har varit den värsta veckan, asjobbigt! Det enda som kretsar i mitt huvud är godis och negerbollar :-) Även att jag hittade mina goda lakritskolor på Staiol igår, som jag innan bara hittat på Barnens Hus. Måste snart köpa mig en påse bara för att... Eller ha en ätardag.. Men det är alldeles för tidigt för det egentligen.. Nä, jag ska verkligen försöka härda ut!

Back to work!

Hörs!

Location:Statt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar