onsdag 9 februari 2011

Tänkte...

att jag skulle blogga lite. Det var ju ett tag sedan nu, så jag gör väl en uppdatering då...
Igårkväll åkte jag och Fredrik till Hedemora och köpte en bil, eller, HAN köpte en ny bil. Det blev en grönmetallic Audi A3:a. Helt okej bil och billig i drift, precis som han ville ha. Vi var hemma halvtvå på natten, väldigt trött. Tråkigt var det att sitta och åka tre timmar själv i bilen hem oxå, men med bra musik så gick det bra. Om man sjunger riktigt högt så håller man sig vaken :-D
I lördags var jag ut i Söderhamn med Fanny och tjejerna. Tjejfest innan hos Sanna och sedan Olles. Hade jättekul på båda ställena. Lite bilder kommer här:

                                                     Fanny och Sanna
                                           Hela gänget skålar
                                           Självklart blev det dans


Japp, kul var det. Massa surr och dans :-) Fler bilder finns på fejjan för de som vill se.

Annars längtar jag till helgen, ledig fredag, lördag och söndag = LYX! Inget planerat heller, mer än att hänga med min pojkvän och ha det mysigt. Det kan man ju liksom inte få nog av :-)

Även att jag nu varit godisfri i 16 dagar idag... Inte illa för att vara jag! Kommer inte riktigt ihåg hur länge det var sist, men runt två veckor nånting. Så det slår jag nu :-) Dessutom går det bättre å bättre, som tur är! Det tråkiga denna gång är att jag inte går ner lika fort som sist, men vi har kommit på att det är för att jag äter för lite fett. Så det måste jag ändra på! Mindre frukt och mera fett... Låter ju helskumt egentligen, men ändå så logiskt :-)

Nu ska jag ta kvällsturen med min lilla fis, sen ett program av Solsidan i sängen tror jag...

Puss å godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar