fredag 11 februari 2011

Mysfredag

Tänk vad härligt det är med ledig helg!! När man jobbar vissa helger så uppskattar man verkligen de lediga. Ikväll ska vi bara vara hemma, äta gott och dricka lite vin. Simone och hennes Fredrik kommer kanske ut och hälsar på oxå. Fredrik kom hem med jordgubbar efter jobbet, så jag oxå skulle ha nå gotta och mysa med :-) Det är ju så gott med färska jordgubbar och grädde och jag FÅR dessutom äta det oxå :-) Bara det inte blir för ofta. Det blir även gurka och morötter med hemmagjord dip och de vanliga cashewnötterna :-) Gottans de!

Idag har jag hunnit med en hel del! Gick först en långpromenad med Tiger, sen in till stan och fikade med Bea efter jag gjort mig fräsch, iväg på Coop och handlade, hem och diskade, tvättade, dammsugade uppe och nere, åt lunch, torkade golv uppe och nere, gick en halvtimme med Tiger, städade toaletten och skottade plogkant, känner mig väldigt duktig! Även därför jag verkligen måste skriva ALLT jag gjort :-D
Imorgon ska det bli massa sol, då ska vi ut på isen och grilla lite och bara jäsa, Tiger ska få springa lös, så blir även han nöjd :-)

Nu är det time för mat!
Hörs då gott folk!

Vill förresten ha en MASSA kläder från Nelly!!! Det finns ju såå mycket fint där!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar