torsdag 3 februari 2011

Har ingen aning om

vad jag ska blogga om idag... Har varit hemma från praktiken eftersom jag skulle börja göra en extrauppgift som jag fick igår av läraren i socialpedagogik, den ska vara klar på onsdag så lika bra att sätta igång. Men dagen försvann liksom bara, som vanligt :-) Var först in och besiktade bilen, som gick igenom utan tvåor, himla skönt de! Sedan lunchade jag med Fredrik på Noise och efter det var jag på Jambo med Bea och hennes syster. Jag och Bea gick sedan en runda på stan och kikade och sen upp på CUL. Nu kom jag precis hem, efter att ha gått en prommis med Tiger och dagen har liksom gått :-) Men jag tänkte ha en massa pluggtid på jobbet i helgen.
Igår var jag i Söderhamn på ett ärende, passade då på att luncha och umgås lite med Fanny och Ebba, Elsa var hos dagmamman. Å det är ju alltid lika kul att hänga med lilla familjen :-)
När jag kom hem åt vi mat och drog sen till Iggesund, Fredrik hade hittat en köpare på bilen som skulle komma dit. Så nu har vi återigen bara en bil, ett litet tag... Han ska ha en liten billigare bil och en fin båt istället, perfekt tycker jag såklart! :-) Klart man ska ha båt när man bor vid havet!
Nu kommer killen hem, så nu blir det matlagning och sånt. Kycklingsallad med fet vitlöksdressing blir det här hemma! Å Due Date, YEY!! 





Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar