måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

är det idag... Vi ska inte göra nåt speciellt mer än att vara hemma och bara mysa. Äta lite gott och sånt :-) Härligt de!
Helgen då...
I fredags var vi bara hemma, Simone och hennes Fredrik kom och spelade "Med andra ord" med oss. Fick oss mååånga skratt!!
Simone, den här måste vi bjuda på :-)
Jag: Går nu varje lördag på ettan el tvåan kl åtta???
Simone: Halvåtta hos mig!!
Jag: NEJ!! SVERIGES STÖRSTA MUSIKTÄVLING?????
Simone: JAA; LET`S DANCE!!!
Hahaha, DET var roligt tycker jag, bland en massa annat skoj oxå.
På lördagen var det ju superfint väder, så jag och Fredrik åkte lite skoter på dagen...
Bilder kommer här:
 Åkte upp på nåt berg som var fullt med pudersnö, vi fastnade rätt
ordentligt... Några ggr :-)



På kvällen var vi bara hemma, kollade på ett gäng Entourageavsnitt, nu är jag fast i den serien... Precis som Fredrik ville :-) Men den är ju riktigt bra!!
På söndagen kom mamma och Veine och hälsade på, väldigt trevligt såklart och inte en dag för tidigt! Jag har ju trots allt bott här i tre och en halv månad nu :-D Sedan åkte vi och tvättade Fredriks bil, hälsade på en sväng hos Samuel och sen hem och åt mat och kikade på film.
En riktigt skön och mysig helg har det varit!
Jag och Fredrik har ju faktiskt bestämt att vi inte ska gå på krogen förrän i sommar.... Han frågade mig förra söndagen, när jag var bakis och mådde dåligt, om vi inte kunde bestämma det... Då kändes det helt självklart, när jag mådde så :-) Men nu vet jag inte... Det är ju så himla långt till sommaren liksom!! Jaja, vi kanske kan göra NÅT undantag... Om det är något speciellt som händer :-)

Nä, nu ska jag börja steka älgfärsen, till tacogratängen vi ska äta ikväll, mumma!!
Slänger in några bilder på min man när han är duktig oxå :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar