torsdag 7 april 2011

Torsdag...

Nu var det längesen jag bloggade... Men har inte så mycket att komma med för det :-)
Klassfesten i lördags blev lyckad. Vi var elva stycken från min klass som samlades hos Linus innan, nåt glas vin och en massa tjatter blev det där. Halv sju begav vi oss vidare till CH där vi träffade resten av alla klasser i stan. De flesta var ca två tre stycken från sin klass, så vi var flest. Tack vare Linus som tog tag i allt! Åt och hade trevligt. Halv ett var jag nöjd och då fick Fredrik komma och hämta mig, snäll så där han, pluttenutten ;-) Bilder...


                                           Hemma hos Linus i hans otroligt fina hus.



                 
                                            På CH








Annars då... Händer inte så mycket, är på praktiken på dagarna och hemma med djuren på kvällarna. Fredrik är i Sthlm den här veckan, men han skulle faktiskt komma hem redan ikväll istället för imorgon. Så då kan jag sova utan att vara mörkrädd inatt :-)
Snart slutar jag skolan oxå, bara en månad kvar nu. Det känns himla skönt men samtidigt lite nervigt... Vad vill jag göra sen?? Jag har ju jobb över sommaren, men sen då??
 Jaja, allt löser sig! :-)
Har en massa plugg kvar att göra oxå, så man kanske skulle sätta igång med det då!

Hörs då!

2 kommentarer:

  1. Jag är STOLT som en tupp över dig jag,, att du gått utbildningen och har en yrkestitel snart!!
    Du har gjort det så himla bra!!
    Love you!
    Puss Angie

    SvaraRadera
  2. Men tack, vad göllig du är då ;-)
    Love you tooo!!!! <3 Puss!!

    SvaraRadera