fredag 29 april 2011

Tröööökfredag!

Snart ska jag åka in till Kompaniet för ett studiebesök som jag måste göra där. Fick göra det istället för en kompletteringsuppgift jag hade liggande, bättre iallafall! Hinner jag skriva om det på jobbet ikväll.
Sedan direkt till skolan efter det, fortsätter med ART. Skrev provet igår och det gick bra, tror jag :-) Så snart är jag även ART-instruktör. Det ser bra ut i mitt CV sen! Tror vi slutar halvtre idag, vilket är väldigt lämpligt då jag börjar jobba kl tre. Till elva då.. Så en sån här rolig fredag blir det :-) Tror iallafall att min Darling kommer och lunchar med mig, så hinner vi ses i en hel timme... :-p
En vecka kvar i skolan nu, känns sjukt bra! Mest kanske för att det löst sig med jobb och sånt.

Nä ni, nu måste jag göra mig klar för att åka.
Hoppas ni får en härlig fredag i solen..
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar