söndag 24 april 2011

Påsk!!!

Igår fyllde jag ju 21...??, så då blev det partaj i stugan... Inte nå värstings, men alldeles lagom. Det var först jag, Fredrik, Frida, Elin, Mona och Marcus som grillade och käkade. Sedan kom Bea och Maths och ännu senare kom Fredrik, Lisse, Samuel och Lina. Jag fick tre presentkort på carlings, gilla! =)) Och en flaska vitt av Mona. Superbra!!
Sedan drog vi in på Gossip, runt elva kanske... Där var det mycket folk och skoj som vanligt.






Idag sov vi till ÖVER TOLV, inte okej!! :-) Men då var det bara att hoppa upp och ut på promenad med Tiger och sedan blev det städning eftersom Angela och Nicke var på väg. Hann med lite solning oxå innan de kom :-) Så himla varmt och skönt idag och alldeles vindstilla. Älskar att bo här ute nu!
Det blev fika och glass på altanen en timme innan de for hem till Snipi igen.
De tog även med sig Tiger som skulle till Ann-Sofie i några dagar, saknar honom redan... Konstigt det där.. Fast det är skönt oxå att vara lite hundledig ibland.


Annars då... Har varit ledig nu sedan i torsdags, hur skönt som helst! Vi har grillat varje dag :-) Fick ju en lite större grill av Fredriks mamma, pappa och syster med pojkvän i present, passar utmärkt när man är många.
I fredags var Fredrik J, Samuel, Lina, Elias och Fredriks pappa Hans här och grillade. Spelade även Med andra ord, där jag och Jansson vann överlägset mot ungtupparna ;-D
I torsdags var jag och Fredrik hemma och mös bara, grillade och jolmade i soffan, skönt!

Om två veckor slutar jag i skolan, ska bli så väldigt skönt... Läre in med de sista uppgifterna nu här i veckan oxå, sen kan man slappna av =)

Nä, ni får ha en fortsatt härlig söndag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar