torsdag 14 april 2011

Saltvik...

Jag tar nu tillbaka allt klagande under vintern över skottning etc. Nu när det är vår och vi har sommaren framför oss så älskar jag att bo här!!!
Nu när jag var ute och gick mötte jag ett par som jag ofta stöter på när jag är ute och går.. De stannade och gav mig en massa tips på olika vägar och skogspromenader jag kunde gå nu när snön försvinner. Jättebra, så jag slipper gå samma väg och sen vända om, det börjar bli lite tråkigt.
Jag kunde även gå förbi dem nån dag så skulle de visa mig skogspromenaden, som de brukar gå... Det var väldigt snällt av dem.

Nu ska jag åka in till CUL och lägga in innehållsförteckning, så jag kan skicka in LIA-rapporten. Sedan ett besök hos min kära mormor innan jag åker hem och sätter mig på altanen med en kaffeköpp! :-)

Hoppas ni alla får en härlig dag i solen!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar