torsdag 27 januari 2011

Tre dagar

utan socker har jag snart gått igenom. Känner mig riktigt duktig ;-) Även om jag känner mig skakig, illamående, orkeslös och grinig... Jag vet ju att det kommer att gå över, men snart hoppas jag... och det hoppas nog Fredrik oxå :-) Jag känner mig otroligt taggad och motiverad iallafall, jag SKA gå ner i vikt och även bli av med mitt sockerberoende. Det är inte normalt att behöva äta godis flera gånger om dagen eller att alltid behöva ha godis i väskan. Nä, bort med det!



Nu ska vi laga mat, ägg och bacon blir det idag. Mitt stora problem är att jag inte är så förtjust i kött, så det jag kommer att äta mest är kyckling, lax och bacon... Möjligtvis tonfisk, torsk och lite annan fisk oxå. Men det får gå! :-)

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar